Διαδικτυακή εκδήλωση «Περιβαλλοντικά Προγράμματα στον καιρό του COVID-19»
Σε μία δύσκολη συγκυρία για την υλοποίηση περιβαλλοντικών προγραμμάτων στα σχολεία, αλλά και την εκπαίδευση εν γένει στην Ελλάδα, σας προσκαλούμε στην διαδικτυακή εκδήλωση ολοκλήρωσης του προγράμματος «Τα Σχολεία Προστατεύουν το Κλίμα» με θέμα «Περιβαλλοντικά Προγράμματα στον καιρό του COVID-19» που θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 28/6 και ώρες
Μικροί μαθητές μετατρέπονται σε «πράκτορες» για την κλιματική αλλαγή
Συνάντηση ανατροφοδότησης για την πορεία του προγράμματος τα «Σχολεία Προστατεύουν το Κλίμα»
Οι μαθητές ζητούν με επιστολή την αλλαγή του φαγητοδοχείου στο σχολείου τους και το πετυχαίνουν!
Η προστασία του περιβάλλοντος χρειάζεται ενεργούς πολίτες, γεγονός που απέδειξαν με τη δράση που ανέλαβαν οι μαθητές του 18ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου.
Οι μικρές αλλαγές είναι αυτές που θέτουν τις βάσεις για τις μεγαλύτερες. Οι μαθήτριες και οι μαθητές της Ε' τάξης πήραν την πρωτοβουλία να εκφράσουν τον προβληματισμό τους για τα μη πλήρως ανακυκλώσιμα φαγητοδοχεία που χρησιμοποιούνται στο πρόγραμμα των σχολικών γευμάτων και να ζητήσουν την αντικατάστασή τους, στέλνοντας επιστολή στην υπεύθυνη της εταιρείας για την τροφοδοσία του σχολείου με σχολικά γεύματα.
Οι μαθήτριες και μαθητές του Γυμνασίου Πλατέος παίρνουν συνέντευξη από τους παππούδες και τις γιαγιάδες τους για τις αλλαγές που παρατηρούν στο κλίμα!
Τις αλλαγές που παρουσιάζει το κλίμα στην πορεία των ετών θέλησαν να μάθουν οι μαθήτριες και οι μαθητές του Γυμνασίου Πλατέος Ημαθίας. Για να το πετύχουν, ρώτησαν τους παλαιότερους για τη ζωή σήμερα, σε σύγκριση με τα παλιά χρόνια και την κλιματική αλλαγή.
Τα παιδιά μοιράστηκαν με τους παππούδες και τις γιαγιάδες όλες τις απορίες τους για το πως ήταν η καθημερινότητα στην περιοχή τους παλαιότερα και τι αντίκτυπο είχε στο περιβάλλον, βγάζοντας χρήσιμα συμπεράσματα που μοιράστηκαν στην τάξη τους.
Τα παιδιά του ΣΤ'1 στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου εμπνέονται από το βιβλίο «Η λίμνη μας κινδυνέυει» και δημιουργούν για την κλιματική αλλαγή
«Η λίμνη μας κινδυνέυει» και εμείς αναλαμβάνουμε δράση!
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου, μαθήτριες και μαθητές του ΣΤ'1 του 2ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου ασχολήθηκαν με το βιβλίο που έγραψε η εκπαιδευτικός κ. Μάλαμα Σιδηροπούλου και το οποίο έχει τίτλο «Η λίμνη μας κινδυνεύει».
Με έναυσμα το εν λόγω βίβλίο, τα παιδιά ταξίδεψαν σε έναν καινούριο κόσμο, μέσα στον οποίο γνώρισαν πολλούς ήρωες, αλλά και ήρθαν αντιμέτωποι με ένα σοβαρό περιβαλλοντικό ζήτημα, όπως είναι ο ευτροφισμός.
Μαθαίνοντας για την προστασία του περιβάλλοντος και την εξοικονόμηση ενέργειας μέσα από το παιχνίδι
Οι μαθήτριες και οι μαθητές του 18ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου αποφάσισαν να εκφράσουν τις ανησυχίες τους για την προστασία του περιβάλλοντος και την εξοικονόμηση ενέργειας με έναν ευφάνταστο και δημιουργικό τρόπο.
Δημιούργησαν μία ψηφιακή εκδοχή του πολύ γνωστού παιχνιδιού «φιδάκι», στην οποία κατάφεραν να συμπεριλάβουν χρήσιμες πληροφορίες για την ενεργειακή εξοικονόμηση, εμπλουτίζοντας παράλληλα και τις ψηφιακές τους δεξιότητες.
Οι μαθήτριες και οι μαθητές του 18ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου καταγράφουν το ενεργειακό προφίλ του σπιτιού τους
Τι συμβαίνει όταν οι μαθήτριες και οι μαθητές ενός δημοτικού σχολείου μετατρέπονται σε ενεργειακούς ερευνητές και καταγράφουν το ενεργειακό προφίλ του σπιτιού τους;
Καθημερινά, οι περισσότεροι άνθρωποι υιοθετούν στον τρόπο ζωής τους και στο σπίτι τους κάποιες πρακτικές που επιδεινώνουν την κλιματική αλλαγή.
Οι μαθητές και μαθήτριες της ΣΤ'2 τάξης του 18ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου, αποφάσισαν να κάνουν κάτι για το φαινόμενο αυτό και να αναλάβουν δράση.
Thessclimateschools 2η εφημερίδα
Η δεύτερη εφημερίδα του προγράμματος "Τα Σχολεία Προστατεύουν το Κλίμα" αφορά τα αποτελέσματα του βήματος 2 "Προστατεύοντας το Κλίμα - εξοικονομώντας ενέργεια στο σπίτι".
Εμείς οι μαθητές/τριες παρακολουθήσαμε βίντεο και εντοπίσαμε συνήθεις που συμβάλλουν στη σπατάλη ενέργειας και στην επιδείνωση της κλιματικής αλλαγής. Η εφημερίδα δείχνει τα ευρήματά μας και τον οικοκώδικα που δημιουργήσαμε προτείνοντας τρόπους για να προστατεύουμε τον πλανήτη μας!
- Διαβάστε περισσότερα για το Thessclimateschools 2η εφημερίδα
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια